ציפוי אקרילי לגגות וקירות

/מרבית הלקוחות שלנו פונים אלינו כדי שנבצע איטום של הגג שלהם דווקא בעונת החורף. למה דווקא בחורף? כי יורד גשם ואז פעמים רבות מבינים שיש נזילות או דליפה של מים לתוך חלל הבית. אנחנו ממליצים לבצע איטום דווקא בקיץ וזאת מכמה סיבות:

ראשית, בקיץ חומרי האיטום יתייבשו מהר יותר וכך יהיו יעילים ואפקטיביים בזמן

שנית, בחורף, קבלנים לאיטום גגות עסוקים הרבה יותר בשל הנזילות שכבר קורות בשטח ולכן כדאי לפנות אליהם כשיש פחות עומס ולקבל מענה מיידי.

איטום גגות גבס הוא בעייתי בחורף היות והמים עלולים להרוס את הגבס ואז הוא יתפורר.

ולא פחות חשוב, מכיון שמומחי האיטום עובדים פחות בקיץ, המחירים שהם יכולים להציע ללקוחות עשוי להיות זול יותר ולעיתים משמעותית זול יותר מאשר בחורף.

ציפוי גגות בחומרים אקריליים היא שיטת איטום חדשנית, אסתטית וידידותית לסביבה.

איטום בחומרים אקריליים מבוסס על חומרים פולימריים שניתן לצפות אתם בקלות רבה משטחים מסוגים שונים. הציפוי האקרילי הוא לבן בצבעו מה שמתאים מאד לציפוי גגות. ציפוי אקרילי מתייבש במהירות ויש לו עמידות בטמפרטורות גבוהות, הן קרות והן חמות. ציפוי גגות עם חומרים אקריליים  גם מעניק למשטחים מראה דקורטיבי ואסתטי. החומרים לא רק נותנים פתרון מצוין לאיטום גגות אלא גם עמידים מאד במזג האויר במדינתנו שמאופיין בטמפרטורות גבוהות חלק ניכר מהשנה וכן רמת לחות גבוהה. החומרים האקריליים הם חומרים גמישים, ולכן ניתן למלא אתם סדקים וכן הם נדבקים בצורה מיטבית לגגות. חשוב להשתמש בחומר אקרילי עם אישור של מכון התקנים כדי להימנע משימוש בחומרים שעלולים להזיק לסביבה.

בארץ יש חברה אחת המייצרת את היריעות הללו אך ניתן גם להזמין אותן מחו״ל.

כשבוחרים בסוג איטום כזה, צריך לשים לב לכמה נושאים:

ראשית, חשוב לבדוק איזה חומרי איטום היו בשימוש בגגות עד להתקנת היריעות הביטומניות. זאת מכיון שאסור לערבב חומרי איטום. למשל, אי אפשר להניח יריעות ביטומניות על חומר אקרילי ובמקרה שזה מה שקיים, נדרשת עבודת הסרת הצבע מהגג.

גגות גם חייבים להיות עירומים מדודי שמש, קולטי שמש וגופים אחרים אחרת לא יהיה איטום ברמה גבוהה. הדרך הכי אופטימלית לאיטום עם יריעות אלו זה במקרה שיש בטון על הגג כי הן נצמדות טוב יותר לבטון מאשר כל חומר אחר.

דילוג לתוכן